tirsdag 18. februar 2014

Og jeg som trodde jeg skulle ha gutter..


For snart 5 år siden ble jeg gravid.
Overveldende, spennende og litt skummelt.

I uke 19 var vi på første og den ordinære ultralyden.
Vi var enige om at vi ikke ville vite kjønn, men vi fikk med oss en annen nyhet hjem... I den lille magen var det to små babyer som sprellet rundt!!!

Etterhvert fikk vi vite at det var to av samme kjønn, så listen med guttenavn ble skrevet..

Men i uke 30, da de to små meldte sin ankomst, kom kommentaren fra legene som et sjokk, hehe..

"Dere har fått to små fine jenter!"



Jeg som var overbevist om at jeg skulle bli guttemamma.

Så:
Her lever vi altså livet på den rosa sky.

Etter MANGE forsøk på å få de til å like min yndlingsfarge, lysblå/turkis har jeg skjønt at dette er ROSAjenter.
(I hvertfall for nå..)

*Smil*


Noen bilder fra rommet til jentene.
De deler rom.
1.I samme mage de første månedene.
 2.I samme seng det første leveåret
3.Delt rom fra de var 1 år. 

Spent på hvor lenge de vil dele rom..

*Hjerte*

2 kommentarer:

Kaspara sa...

Heisan
Herlig rom og koselig at de deler rom! Jeg er jo en skikkelig rosa-jente jeg da og ikke så all verdens glad i blått....
Gutta mine har hatt blå rom, men eldstemann ønsker seg nå hvit panel på rommet sitt. Det blir fint synes jeg, så vi får nok satse på det etter hvert når kjelleretasjen er helt sluttført.
Glad ny uke til deg!
Klemmer fra guttemamma Kaspara

Barkeblikk sa...

Så herlig lesning! Smilte jeg nå ;-) Jeg var også overbevist om at jeg kun ville få gutter, jeg tok også feil - men fikk vite det på ordinær UL :-) Skjønte rom til jentene dine. Ønsker deg ei god ny uke. Klem Monica.